måndag 16 juli 2012

Efter regn kommer solsken...

Efter regn kommer solsken...

Semestern skulle ha kunnat börja med lite bättre väder, men jag ska inte klaga för man kan ju inte få allt. Jag hade planerat att jag skulle krafsa lite i min terapihörna (trädgården), men det får bli en annan dag då det är lite bättre väder.
Vi har med de två yngsta flickorna gjort om i deras rum. De har förr delat rum, men nu fått egna.
Möbler som vi inte längre har användning för har vi både sålt och gett bort, så nu känns det så luftigt och rymligt i rummen. Den ena av det yngsta döttrarna börjar högstadiet och den andra förskolan,så det var hög tid för dem att skilja på sig.
De största förändringarna brukar ske på sommaren i vårat hushåll. På vinter går jag i dvala, så känns det i alla fall. Sommaren är min årstid, då har jag ork och lust att möblera om, måla, sy och pyssla med allt möjligt roligt.
....så i väntan på solskenet inreder vi tonårs/förskole rum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar