måndag 6 augusti 2012

Sista semester veckan



Sista semester veckan har börjat.
Imorgon har jag fortbildninsdag...
vet inte riktigt hur jag har tänkt när jag har anmält mig till den.
Säkert har det låtit intressant,
men datumet har jag glömt att kolla.
Nå, det blir en mjukstart inför nästa vecka när vardagen börjar rulla på på allvar.



Symaskinen kom fram idag.
På lördag ska jag på marknad,1700-tals marknad.Då måste man ha kläder som passar till temat.
Det blev en kjol och ett förkläde i linnetyg,men upp till vet jag ännu inte vad jag ska ha på mig?!
Några Jussi-såckor hinner jag nog ännu sticka till försäljning,
annars är allt klappat och klart.
Hoppas bara på bra väder till veckoslutet.
För just för tillfället är det väldigt mörkt på himmelen.
Annars har dagen varit fin,
solsken och varmt har vi haft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar