torsdag 27 september 2012


Oj,oj vilken morgon. Min trogna följeslagare brakade ihop imorse.
Min fina damtralla som jag ärvt efter mormor gav upp, men det gör som tur är inte jag, för den ska nog fixas.
Måste bara hitta ett nytt bakhjul och sen ska det cyklas igen.
Det plötsliga haveriet med cykeln fick mig lite ur balans mitt i morgon stressen, och inte nog med det så slog yngsta flickan huvudet i vädringsfönstret så att blodet strittade på eftermiddagen.
Stackars lilla krake, men som tur var såg det värre ut än vad det var.
En sväng till hälsocentralen blev det och lite lim på såret och nu är allt bra igen!
En glad liten dam kom hem och berättade att det alls inte gjorde ont mer i huvudet och att mamma kunde sluta oroa sig nu!
Händelserik dag med andra ord.
En god nattsömn på det här skulle inte skada.
Sov sött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar