lördag 2 augusti 2014






 
 


 
 
 
 
Loppis lampan hittade sin plats efter några månader.
 
 
 
 
 








Besatt av lastpallsbord?
Nej, så illa är det nog inte!
Några bord har jag tillverkat denna sommar,
men nu när arbetslivet snart börjar får jag annat att tänka på än lastpallar:)
 
 
 
 
 





Ingen exklusiv inredning här inte,
resårmadrass som soffa,
balkongstolarna flyttade in,
lastpallar som soffbord.
Kanske ganska dystra färger,
men det här är jag!
 
 
 
 

 
 
 
 
Jag har fått ärva flickornas skrivbord och stol,
det tackar jag för! 
 
 
 
 
Jag har njutit av varje minut som jag har varit ledig denna sommaren,,
men nu tror jag det blir perfekt med en mjukstart på jobbet nästa vecka.
Ett tecken på att det är dags att göra något annat än att vara ledig är att möblerna flyttar på sig och att jag har börjat tänka för mycket på hur det ser ut här hemma!
 
Vi har städat och fejjat här hemma,
gått igenom alla flickornas kläder och skor inför skolstarten
 och lämnat det för små kläderna till klädinsamlingen.
Nu är vi redo inför hösten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar