torsdag 19 februari 2015











 
 
 
 
 
 
 
Toiseksi vanhimman tyttären tuleva muutto ja hänen "pesän teko" on saanut semmoisen huonekalu rumban aikaiseksi että huh huh.
No ei se oikeasti niin pahaa ole kun mammakin saa vähän uutta ilmettä kotiinsa siinä samalla :D
Tulossa on vielä pöytä ja tuolit vanhimman tyttären kodista.
Toivottavasti sopivat yhteen niin kuin olen päässäni suunnitellut.
Aivan uskomattomia löytöjä voi tehdä myös roskishuoneestakin!
Olen parasta aikaa maalamassa peilin raamia jonka pelastin tyttären ensimmäiseen omaan kotiin.
 
 
 
Möbel rumban som näst äldsta dottern orsakat på grund av hennes kommande flytt har fått ett bra slut eftersom även jag fick lite nytt till hemmet.
Flytten är inte aktuell förrän på sommaren,
men det ska börjas i tid.
Kökssoffan har jag länge velat ha och nu slog jag till.
Bord och stolar ska komma från äldsta dotterns hem
 eftersom hon ville förnya sitt köksbord.
Gjorde ett fantastisk fynd i soprummet häromdagen
när jag hittade en stor spegel som någon ville bli av med.
Nu håller jag på med att måla om ramen på spegeln
 som får pryda dotterns blivande hem.
 
 
 
 
Några semesterdagar kvar att njuta av!
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar