tisdag 30 augusti 2016

London













































Trött men väldigt nöjd med veckoslutet som var.
Dotterns och mina London-planer gick i uppfyllelse.
Dottern shoppade och jag fick se platser jag bara sett i tidningar eller på tv som t.ex. Heathrow flygplatsen, Paddington tågstationen, röda dubbeldeckarna, slottet, Big Ben, de oändligt stora parkerna och London eye. Äkta fish and chips var ju bara ett måste! Vi gick säkert många tiotals kilometer under de två dagarna vi var där. Hur jag lyckades ta foton som är folktomma har jag ingen aning om, för den mängden människor har jag aldrig sett förut, fick hålla hårt i dottern så jag inte tappade bort henne. 25 grader och mulet med duggregn emellanåt som inte störde ett dugg. Ibland såg vi säkert lite vilsna ut med kartan i högsta hugg och då kom folk och frågade om vi behövde hjälp..helt otroligt, skulle aldrig hända här.
Tack London, du äger! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar